Общи Условия
Посетител номер
00018207

Общи Условия

Общи Условия за използване на електронен магазин obustar.bg

Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между "СИНТРЕЙДИНГ” ООД (наричан по-долу оobustar.bg) от една страна и потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн obustar.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители, които с маркирането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на obustar.bg (с изключение на линка към настроящите "Общи условия") се съгласява, изцяло приемат и се задължават да спазват тези "Общи условия".  

"СИНТРЕЙДИНГ” ООД е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България, със седалище и адрес на управление: гр. Пловдив, ул. "Христо Ботев 129А", ПК 4017; ЕИК: 202115409

РЕГИСТРАЦИЯ

Можете да поръчате от obustar.bg като гост или като регистриран потребител. За да се регистрирате трябва да изберете уникално потребителско име и парола, както и да посочите адрес за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон(и) за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни. При маркиране на полето "Съгласен съм с "Общите условия"”, Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате че сте запознат с и приемате настоящите условия.

 

ПОРЪЧКА

Можете да поръчате от obustar.bg 24ч. в денонощието, включително в събота и неделя и официални празници. При финализиране на Вашата поръчка имате възможност да прегледате продуктите които сте избрали както и информацията за доставка и връзка с Вас – и при нужда да направите корекции. Ще бъдете уведомени чрез имейл за получаването, потвърждаването и изпращането на Вашата поръчка. В рамките на същия работен ден, в който е направена поръчката ще получите и телефонно обаждане от наш оператор за потвърждаване на Вашата заявка. Във всеки един момент можете да проверявате статуса на Вашата поръчка във Вашия профил в obustar.bg.

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти които сте поръчали, плюс цената за доставка. Всички артикули са с предварително начислено ДДС.

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Възможни проблеми при осъществяване на поръчката: 1. Един или повече от поръчаните артикули не е на лице; при такива обстоятелства представител на obustar.bg ще се свърже с Вас във възможно най-кратки срокове; 2. Адресът за доставка/плащане е непълен или погрешен; 3. Неуспешно плащане 4. Погрешен телефон за връзка с клиента; В случай на проблеми при доставката по причина на obustar.bg, ние носим отговорност за всички възникнали допълнителни разходи. Клиентът покрива допълнителните разходи, в случай че той е отговорен за възникването им.

МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ

1. Наложен платеж (при получаване на стокота) – плащате цялата дължима сума на куриера при получаване на поръчката;

2. Плащане при получаване директно от Магазина ни на улица Гладстон 76.

СПОРОВЕ И ЖАЛБИ

За всякакви въпроси, неуредени в тези Общи Условия и допълнителни питания може да се свържете с наш служител на посочения имейл/телефон за връзка.

Гаранция

Преди употреба на стоките, моля прочетете инструкциите за употреба и гаранционната карта. За начало на гаранционният срок се счита датата на продажба и е валиден на територията на Република България. Гаранцията може да не важи за определени компоненти на стоката, които са без или с ограничен гаранционен срок (до 3, 6 или 12 месеца) съгласно условията на производителя на продукта. С намален гаранционен срок могат да бъдат акумулаторни батерии, външни адаптери за захранване, дистанционни, слушалки, памет карти, кабели, панели и други компоненти и аксесоари. Стоки, които са компоненти, а не са краен продукт, са с гаранционен срок 12 месеца или срок определен от производителя. Консумативите (мастила, мастилници, глави за мастилено-струйни принтери, тонери и барабани за лазерни принтери и копири, оптични носители и др.) нямат гаранция. Гаранционното обслужване може да бъде отказано в следните случаи: - Когато не се представят гаранционни документи или има несъответствие между посочените данни в гаранционната карта с тези на стоката. - Когато гаранционните документи са преправяни. - Когато повредите са причинени от неправилна или груба: употреба/транпорт/съхранение/монтаж, небрежност, механично увреждане, изпускане, удар, заливане с течности или храна, влияние на химически продукти, излагане на влага, изпарения, пряка слънчева светлина или на крайни температурни условия, корозия, окисление, вибрации, лошо охлаждане, използване на неоригинални зарядни устройства и други неоригинални аксесоари, обърнат поляритет на батерии, токови удари, лошо заземяване, природни бедствия и външни въздействия, включително недобре изпълнена кабелна мрежова връзка и/или телефонна линия, работа в замърсена среда, проникнали насекоми и други независещи от производителя причини, нарушен външен вид, влошаване поради неправилна експлоатация (включително повредени гнезда, жакове, куплунзи и др). - Когато целостта на стоката или опаковката е нарушена. - Когато етикетът на производителя или гаранционният стикер липсват или са изтрити. - Когато продуктът е експлоатиран неправилно, в противоречие с инструкциите и гаранционните условия на производителя в гаранционната карта или съпътстващата продукта документация. - Когато стоката е отваряна или разглобявана, правени са неоторизирани опити за ремонт или за промяна на конструкцията или конфигурацията, извършвани са механични или софтуерни интервенции, използвани са некачествени и/или неоригинални консумативи, носители на данни, аксесоари. - Когато стоката е ескплоатирана не по предназначение. - Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно разпоредбите на ЗЗП. Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка договор от разстояние в срок от 7 работни дни, считано от датата на сключване на договора или датата на получаване на стоката при условията на чл. 55 от Закона за защита на потребителите. obustar.bg трябва да бъде иноформиран за решението за отказ по електронната поща на адрес: info@obustar.bg Промяна на цени на стоки obustar.bg има правото да променя цените по свое усмотрение по всяко време без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят е длъжен да заплати цената която е била актуална по време на сключване на договора. При допуснати технически грешки в публикуването на сайта, obustar.bg има правото да откаже изпълнението на договора и не дължи обещетение по никакъв начин на потребителя, освен да възстанови сумите платени от потребителя, ако има такива. Съобщението за намалени цени е с поставяне на новата цена до старата която е зачертана . Ако не е посочен срок на намалената цена, тази цена важи до изчерпване на количествата, но не повече от 1 месец или 6 месеца когато е при условия по чл.66 ал.2 от ЗЗП.